ریپورتاژ خبری

هزینه بوکال فت

عمل جراحی بوکال فت برای زیبایی گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گونه‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی هستند که در زیبایی چهره تأثیر دارند. چربی بوکال یک توده چربی است که بین عضلات صورت و ناحیه فرو رفته استخوان گونه قرار می‌گیرد. همه افراد چربی بوکال را دارند، اما اندازه آن به فیزیک صورت هر شخص وابسته است. این چربی در برخی از افراد بزرگ‌تر است که باعث می‌شود صورت آن‌ها عریض‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسد. حتی ممکن است باعث شود آن‌ها چاق‌تر از چیزی که هستند، نشان داده شوند. جراحی بوکال فت راهکاری است که برای اصلاح شکل گونه‌های این افراد انجام می‌شود. در این مقاله توضیحات جامعی در مورد این متد و هزینه‌ بوکال فت ارائه داده‌ایم.

عمل جراحی بوکال فت برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی افرادی که برای انجام این عمل جراحی اقدام می‌کنند، باید از سلامت عمومی برخوردار باشند. آن‌ها نباید سیگار بکشند. همچنین افرادی که قصد کاهش وزن دارند، باید ابتدا این کار را انجام دهند و سپس برای جراحی بوکال  اقدام کنند. در ادامه گروه‌هایی که جراحی بوکال می‌تواند به آن‌ها کمک کند را نام برده‌ایم.

  • افرادی که گونه‌های نامتقارن دارند.
  • افرادی که چربی ناحیه بوکال در آن‌ها زیاد است.
  • افرادی که صورت گرد و توپری دارند.
  • افرادی که گونه‌های پر خود را دوست ندارند.
  • افرادی که دوست دارند صورتشان ظرافت بیشتری داشته باشد.
  • افرادی که جراحی فک انجام داده‌اند که باعث کاهش اندازه فکشان شده است. در این افراد احتمالا گونه‌ها بیش از حد برجسته به نظر می‌رسد.
  • افرادی که دوست دارند با برجسته‌سازی استخوان گونه‌ها، ظاهر صورت خود را جوان‌تر کنند. (البته این افراد حتما باید از پزشک مشورت بگیرند. چرا که با افزایش سن، حجم چربی بوکال خودبخود کم می‌شود و ممکن است نیازی به جراحی نداشته باشد).

آیا این عمل جراحی نیاز به بستری شدن دارد؟

آیا این عمل جراحی نیاز به بستری شدن دارد؟

بوکال فت جزو جراحی‌های زیبایی سرپایی به شمار می‌رود. بیماران معمولا بیهوش نمی‌شوند و با بی‌حسی موضعی و داروهای آرامبخش تحت جراحی قرار می‌گیرند. با وجود اینکه بیمار در بیمارستان بستری نمی‌شود، اما بهتر است تا چند روز در خانه بماند. بهبود کامل آثار جراحی حدود سه هفته طول می‌کشد. در اینجا ذکر یک نکته ضروری است. مهارت پزشک در انجام این جراحی اهمیت بسیاری در نتیجه‌گیری و ایجاد عوارض احتمالی برای بیمار دارد. دکتر مهدی سزاوار، بهترین پزشک بوکال فت در تهران، هستند که بیمارانشان کم‌ترین میزان عوارض را تجربه می‌کنند. ایشان همچنین تمام اصول و نکات را مورد بررسی قرار می‌دهند تا بیمارانشان به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنند.

دوران نقاهت جراحی بوکال فت

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، دوران نقاهت پس از این جراحی حدود سه الی چهار هفته طول می‌کشد. در این زمان زخم‌ها ترمیم می‌شوند. پزشک اطلاعاتی درمورد اقداماتی که پس از جراحی بوکال باید انجام شود را به بیمار توضیح می‌دهد. رعایت این نکات به بهبود سریع‌تر و کاهش ریسک ابتلا به عوارض جانبی کمک می‌کند.

در دوران نقاهت احتمالا گونه‌های بیمار متورم خواهد بود. به همین دلیل برخی از افراد احساس می‌کنند نتیجه دلخواه را به دست نیاورده‌اند. ایجاد نتایج جراحی بوکال فت به زمان نیاز دارد. تورم گونه‌ها بعد از دو الی سه هفته بهبود پیدا می‌کند و نتایج کم کم ظاهر می‌شوند.

بافت داخل دهان در نتیجه جراحی آسیب می‌بیند. ترمیم این بافت حدود ده روز طول می‌کشد. در این مدت بیمار باید از رژیم غذایی نرم‌تر که درصد زیادی از آن را مایعات تشکیل داده است، استفاده کنند.

بهترین پزشک بوکال فت، در دوران نقاهت نیز با بیمار خود همراه است. پزشک پیش از هرچیز دستورات دارویی لازم را به بیمار ارائه می‌دهد. این دستورات شامل آنتی بیوتیک‌ها و دهانشویه‌ها و… هستند. همچنین در بازه‌های زمانی مشخص بعد از جراحی با بیمار خود قرار ملاقات ترتیب می‌دهد. در این ویزیت‌ها پزشک روند بهبود بیمار را تحت نظارت قرار می‌دهد و در صورت نیاز به درمان‌های جانبی آن‌ها را انجام خواهد داد.

عکس برداشتن چربی باکال

یکی از بهترین فاکتورهایی که به شما در انتخاب بهترین پزشک بوکال فت در تهران کمک می‌کند، دیدن تصاویر بیماران قبلی پزشک است. در واقع این افراد بهترین شواهد برای مهارت بالای پزشک متخصص در این زمینه هستند. دکتر سزاوار نیز تصاویری از عمل‌های انجام شده را به بیماران جدید نشان می‌دهد. این کار به آن‌ها کمک می‌کند از نتیجه‌ای که به دست خواهند آورد، تا حدودی اطمینان داشته باشند. تصاویر کمک می‌کنند که بفهمید بعد از جراحی فرم صورت شما چگونه خواهد بود. البته این تصاویر در مطب دکتر سزاوار وجود دارند و هنگام ویزیت حضوری، ارائه می‌شوند. به دلیل رعایت حقوق مراجعین محترم، امکان انتشار تصاویر قبل و بعد از عمل آن‌ها در فضای مجازی وجود ندارد.

در قسمت‌های بعدی چند نمونه از کارهای بوکال فت را مشاهده می‌کنید. این تصاویر صرفا برای آشنایی شما با بوکال فت هستند.

عکس برداشتن چربی باکال

چه عواملی موجب چربی در ناحیه گونه می شود؟

به طور کلی همه افراد چربی بوکال دارند. اما در برخی از افراد میزان این چربی بیشتر است. به همین دلیل از جراحی بوکال فت استفاده می‌کنند. مهم‌ترین علت زیاد بودن چربی بوکال در یک شخص، ژنتیک و ساختار چهره اوست. اما فاکتورهایی که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم، باعث عدم تناسب در گونه‌ها و در نتیجه تحت تأثیر قرار دادن فرم زیبای صورت شخص می‌شود.

  • کم آبی در بدن. این موضوع ممکن است باعث کاهش بیش از حد چربی‌های بوکال شود که در نهایت به تزریق فیلر نیاز خواهد داشت.
  • نداشتن رژیم متناسب با بدن. کمبود یا اضافه وزن بیش از اندازه روی چهره فرد نیز تأثیر می‌گذارد. چربی ناحیه بوکال بیشتر از تمام قسمت‌های دیگر چهره تحت تأثیر این افزایش یا کاهش وزن قرار می‌گیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود بیماران ابتدا به وزن دلخواه خود برسند و سپس برای جراحی بوکال فت اقدام کنند.
  • مصرف بیش از حد الکل. این موضوع تأثیرات بسیار مخربی برای بدن دارد. آسیب رساندن به کبد و سایر ارگان‌های حیاتی بدن در ظاهر فرد نیز تأثیر خواهد داشت.
  • ابتلا به بیماری های خاص. برخی از مشکلات مانند اسکار ناشی از سرخچه ممکن است چربی بوکال را تحت تأثیر قرار دهند.

پیش از انجام جراحی لازم است علت ایجاد چربی بوکال از بین برود. در غیر این صورت، حتی اگر بیمار جراحی انجام دهد نیز امکان بازگشت وجود خواهد داشت.

عوارض احتمالی عمل جراحی بوکال چیست؟

زمانی که بهترین پزشک بوکال فت در تهران را انتخاب می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که با عوارض جانبی درگیر نخواهید شد. البته باید به یاد داشته باشید که این متد جراحی است و تهاجم دارد. بنابراین طبیعی است که بیمار بعد از جراحی، برخی عوارض کوتاه مدت را تجربه کند. در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  • ممکن است بیمار تا چند روز نتواند دهان خود را به صورت کامل باز کند.
  • احتمال ایجاد التهاب زخم‌های داخل دهان و آبسه وجود دارد.
  • تورم و کبودی گونه از دیگر عوارض موقتی است.
  • ممکن است بیمار احساس درد نیز داشته باشد. در این صورت باید مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کند.
  • ممکن است تا چند روز گونه‌های بیمار بی‌حس شوند.

پزشک توضیحات جامعی در مورد اقداماتی که قبل و بعد از عمل باید انجام دهید، ارائه می‌دهد. رعایت دقیق این دستورات به شما کمک می‌کند کم‌ترین حد از این عوارض جانبی را تجربه کنید. پزشکان خبره همچنین با استفاده از متدهای خاص و روش‌های مخصوص به خود، احتمال ایجاد این عوارض را به حداقل می‌رسانند. در واقع تجربه باعث شده است که چنین شخصی بداند بهترین روش برای انجام جراحی بوکال فت چیست.

مزیت‌های جراحی بوکال فت

مهم‌ترین مزیت جراحی بوکال این است که فرد به چهره دلخواه خود دست پیدا می‌کند. این موضوع اعتماد به نفس را در بیمار افزایش می‌دهد که در جنبه‌های مختلف زندگی او موثر است. سایر مزیت‌های این جراحی عبارتند از؛

  • ایجاد تناسب در گونه‌ها و چهره فرد.
  • تناسب در خطوط صورت.
  • کاهش چروک‌های صورت مانند خطوط خنده اطراف دهان، بینی و چشم.
  • جوانسازی فرم صورت.

به طور کلی مزیت‌های این جراحی به انتظارات و اهداف بیمار از انجام آن بستگی دارد. بدیهی است که هر بیمار تمایل داشته باشد صورتش بعد از این جراحی، فرم خاصی بگیرد. البته باید تأکید کرد که این انتظارات در حد معقول قابل برآورده سازی هستند. دستیابی به اهدافی که از بوکال فت دارید، می‌تواند مهم‌ترین مزیت این عمل جراحی برای شما محسوب شود. برای دستیابی به این مزیت لازم است توضیحات کاملی در مورد آن به پزشک خود ارائه دهید. در این صورت پزشک بهترین راه‌ها برای دستیابی به چهره دلخواهتان را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بهترین متخصص بوکال فت در تهران

تا اینجای مقاله اطلاعاتی در مورد مهارت‌هایی که بهترین پزشک متخصص جراحی بوکال در تهران باید داشته باشد، ارائه دادیم. چنین شخصی باید خدمات مختلفی به بیماران خود ارائه دهد و انتظارات آن‌ها را برآورده سازد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پزشک اشاره می‌کنیم.

  • سوابق درخشان و بوکال‌ فت‌های موفقیت آمیزی در سوابق کاری خود دارد.
  • به صورت تخصصی در زمینه جراحی بوکال تجربه دارد.
  • نمونه‌هایی از کارهای قبلی خود را به مراجعین نشان می‌دهد.
  • در مورد روند جراحی، قبل و بعد از آن توضیحات کاملی به بیمار ارائه می‌دهد و همه چیز را شفاف سازی می‌کند.
  • در مورد فرم چهره بیمار در صورت انجام جراحی بوکال فت توضیح می‌دهد.
  • پاسخگوی سوالات بیمار در مورد جراحی است.
  • انتظارات بیمار را به صورت کامل بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که کدام یک قابل دستیابی هستند و کدام یک خیر.

دکتر مهدی سزاوار،متخصص جراحی فک دهان و صورت ،  تمامی اقدامات بالا را برای همه بیماران خود انجام می‌دهد. ایشان در تلاش است که با این کار حس آرامش و امنیت را در بیماران خود به وجود آورد و احساس ترس و استرس آن‌ها را کم کند. برای رزرو زمان مشاوره می‌توانید از طریق سایت دکتر سزاوار اقدام کنید. ایشان همچنین در پیج شخصی اینستاگرام خود، راهنمای شما خواهند بود.

سوالات متداول درباره بوکال فت

●       موقع خندیدن صورتم خیلی چاق میشه. با جراحی بوکال فت این مشکل رفع میشه؟

اگر این موضوع به دلیل بزرگ بودن چربی بوکال در چهره شما ایجاد شود، با جراحی بوکال از بین می‌رود. در غیر این صورت باید بررسی‌های لازم انجام شود تا متد درمانی متناسب با شرایط شما انتخاب شود.

●       تا چه مدت ورم بوکال فت باقی میمونه؟

به طور میانگین تورم و کلیه عوارض جانبی موقتی جراحی بعد از دو الی سه هفته بهبود پیدا می‌کند. اما این موضوع به بدن بیمار نیز بستگی دارد. به عنوان مثال در افرادی که بد زخم هستند، ممکن است دوران نقاهت کمی طولانی‌تر از دیگران باشد. همچنین افرادی که عادات ناسالمی چون استعمال دخانیات و مصرف الکل دارند، دوره نقاهت طولانی‌تری خواهند داشت. لازم به ذکر است که برای حفظ نتیجه و زیبایی بیشتر، بیماران باید عادات ناسالم خود مانند رژیم غذایی ناسالم و سیگار کشیدن را کنار بگذارند.

●       آیا جراحی بوکال فت فقط برای صورت‌های چاق است؟

نمی‌توان این جراحی را به گروه خاصی از افراد محدود کرد. مهم این است که فرد چه انتظاری دارد و می‌خواهد فرم صورتش چگونه باشد. به عنوان مثال برخی از افراد صورت چاقی ندارند؛ اما احساس می‌کنند گونه‌هایشان بیش از حد برجسته است. به همین دلیل جراحی بوکال را انجام می‌دهند. به طور کلی پزشک متخصص گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند و بهترین راهکار درمانی را به شما ارائه خواهد داد. متخصصین جراحی دهان، فک و صورت جزو افرادی هستند که با قسمت‌های مختلف صورت آشنایی کامل دارند. بنابراین می‌توانند بهترین راهکارهای درمانی را به شما پیشنهاد دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا