دسته‌بندی نشده

نقاط حساس و تحریک پذیر بدن مردان و زنان که نادیده گرفتید

همه ما نواحی شهوت انگیز داریم، اما هر شخصی متفاوت است، پس ممکن است در یک ناحیه خاص مانند شخص دیگر احساس خوبی نداشته باشید. گفته می شود که نقاط بیشتری از آن که تصور می کنید، در بدن دارید. به خواندن این متن ادامه دهید تا بدانید که کدام نقاط لمس کردنی می توانند همراه با مراقبت و عشق بیشتر باشند و باعث سلامت جنسی بیشتر زن و مرد شود.

نقاط حساس بدن زنان

۱. پوست سر

شاید ندانید که یکی از نقاط حساس و شهوت برانگیز زنان، پوست سر است. پوست سر پر از پایانه های عصبی است، و حتی نوازش کردن مو می تواند این احساسات قوی را به سرتاسر بدن منتقل کند. برای تقویت لذت، انگشتان خود را به آرامی روی پوست سر بکشید، توجه خاصی به ناحیه پشت گوش ها و پشت گردن کنید. موها را فراموش نکنید. دست زدن به آرامی به موها می تواند موجی از لذت را به سرتاسر بدن بفرستد.

۲. گوش ها

با داشتن پوست حساس در قسمت بیرونی و صدها گیرنده حسی در داخل، گوش ها در صدر فهرست نواحی شهوت انگیز برای بسیاری از مردم هستند. برای برخی از اقدامات شنیدنی جنسی که مطمئنا منجر به لذت می شود، سعی کنید به آرامی بوسیدن، لیس زدن یا گاز زدن نرمه گوش شریک زندگی تان را امتحان کنید. همچنین می توانید از احساس گیرنده حسی با صدای زمزمه و دمیدن به آرامی در گوش ها برای احساسات بیشتر استفاده کنید.

۳. دهان و لب

بوسیدن یک هنر است و ما توصیه می کنیم که از هر اینچ لب و دهان برای بوم نقاشی (بدن شریک جنسی) خود استفاده کنید. قبل از به آرامی حرکت کردن، با بوسه خیس کردن، یا به آرامی مکیدن یا گاز زدن لب پایین او، شکل لب های او را با چشم دنبال کنید. واقعیت جالب: بوسیدن از نظر عملی دارای فواید سلامتی است، پس ببوسید.

 ۴. پشت زانو

این یک ناحیه دیگر است که اغلب نادیده گرفته شده و نسبت به هر نوع لمس، فوق العاده حساس است. حتی برای عده ای بسیار باعث قلقلک می شود. در حین ماساژ، به این ناحیه توجه ویژه ای داشته باشید یا از دهان یا زبان قبل از ادامه دادن در ناحیه بالا و پایین پاها استفاده کنید. مواردی که شاید به بعضی از آنها شک داشته باشید، کاملا واضح است، اما برخی دیگر فقط ممکن است شما را شگفت زده کند.

پشت زانو

نقاط محرک جنسی مردان

۵. نقطه جی (g) در مردان

 چطور این نقطه را پیدا کنید:  یکی از نقاط محرک جنسی مردان نقطه جی است ، غده پروستات مردان، که در حدود سه چهارم طول انگشت درون مقعد قرار دارد و مانند یک گردو در سمت پایه آلت تناسلی حس می شود، دارای عصب های تحریک کننده است. میشلز می گوید: این نقطه شبیه به نقطه G در زنان است و ماساژ دادن آرام آن می تواند موجب ارگاسمی قوی بشود.

 چطور همسرتان را تحریک کنید: بهتر است پیش از اینکه انگشت خود را وارد مقعد شوهرتان کنید با او صحبت کنید تا او از انجام این کار متعجب نشود. خوب است که در طول یک مکالمه رومانتیک و با بیان اینکه دوست دارید با او عشق بازی کنید شروع کنید و از قصدتان برای امتحان کردن این نوع از تحریک صحبت کنید. ممکن به او بگویید که شنیده اید تحریک پروستات می تواند منجر به ارگاسم شدید بشود و ببینید آیا تمایلی به امتحان کردن آن دارد. اگر شوهر شما از اینکه بخواهید با انگشتتان آن ناحیه را به آرامی لمس کنید احساس راحتی ندارد، راه های دیگری نیز برای تحریک پروستات وجود دارد. یکی از این راه ها، فشار ملایم به ناحیه پوستی بین بیضه و مقعد است. پروستات درونی بین پایه آلت تناسلی و مقعد قرار دارد، بنابراین تماس این ناحیه از قسمت بیرونی می تواند غده را تحریک می کند. برای اینکار مرد باید به پشت تکیه بدهد، پاها را از هم باز کرده و زانو ها را خم کند و سپس شما شروع به فشار یا حرکات لرزشی سریع در این ناحیه کنید.

۶. استخوان خاجی

 

چگونه آن را پیدا کنیماستخوان خاجی، استخوانی مثلثی شکل است که در قسمت پایین ستون فقرات و باسن قرار دارد. عصب هایی در استخوان خاجی وجود دارد که به دستگاه تناسلی مرتبط است، بنابراین تحریک این اعصاب می تواند احساساتی را به اندام مردانه همسرتان منتقل کند. در حقیقت، برخی مطالعات نشان می دهد که تحریک الکتریکی این اعصاب می تواند منجر به ارگاسم شود.

چطور همسرتان را تحریک کنید: مرد روی شکم دراز بکشد و ماساژ سبکی روی استخوان خاجی او انجام بدهید. انجام این کار نه تنها اعصاب ساکرال را تحریک می کند، بلکه باعث تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک می شود که برای آرامش و رسیدن به ارگاسم که برای سلامت بدن مهم است، می شود.

نتیجه گیری

بدن ما پر از نواحی حساس دارای فشار جنسی است که فقط منتظر هستند تا کشف شوند. زمان صرف کرده تا بدانید که چه نقاطی برای شما و شریک زندگی تان موثر است، سپس از یک تمرین نشان دادن و گفتن کمک گرفته تا به بهترین شکل استفاده کنید. می توانید با مراجعه به سایت سلام دنیا، با لیست کاملی از نقاط تحریک پذیر بدن زنان و مردان آشنا شوید.

منبع : تک پزشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا