ریپورتاژ خبری

آشنایی با پرفروش ترین تشک های لبه دار نوزاد موجود در بازار

برند های بسیار متنوع و متفاوتی وجود دارند که در حال حاضر با قدرت در حال تولید انواع تشک های لبه دار نوزاد و سایر محصولات دیگر در خانواده سیسمونی هستند که هرکدام از آن ها مزایا و ویژگی های خاص خود را به همراه دارند.

اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید تشک لبه دار هستید و انتخاب از میان نمونه های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، کار بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد، در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص تشک لبه دار و مزایای هر مدل به دست آورید.

البته در میان تمامی انواع تشک های نوزادی مدل لبه دار آن از مرغوبیت بسیار بالا تری برخوردار است و به دلیل نوع مصرف، می توان شاهد فروش و همچنین استفاده بیش از حد از این محصولات بود.

چرا تشک های لبه دار پرفروش و منحصر به فرد هستند؟

لوازمی که در خانواده سیسمونی نوزاد و کودک وجود دارد، طبیعتاً دارای انواع مختلف در کاربرد های متنوع است! به این دلیل که سلامت کودک همواره به عنوان یک اصل اساسی در میان خانواده ها از آن یاد می شود، تشک لبه دار نوزاد محصولی بسیار پرفروش و ایده آل است.

چراکه ارتباط کاملی با سلامتی و همچنین ایمنی کودک خواهد داشت و این موضوع، موضوع بسیار مهمی است که والدین باید در چند ماه اول پس از تولد، به آن توجه ویژه ای داشته باشند چراکه این ماه ها عموما زمانی است که کودک شما نیاز به مراقبت های بسیار زیادی خواهد داشت.

تشک لبه دار کودک 2

بررسی و آشنایی با پرفروش ترین تشک های لبه دار موجود در بازار

در بازار مدل های متنوع ای از تشک های لبه دار وجود دارد که هر کدام از آن ها بنا به نوع کاربرد و ویژگی ای که دارند عموما در دسته بدی های خاصی قرار می گیرند. همچنین تا به امروز برند های معتبری در این عرصه اقدام به تهیه و تولید انواع تشک های لبه دار باکیفیت های متنوع نموده اند. در ادامه لیستی از محبوب ترین و پرفروش ترین تشک های لبه دار را در اختیارتان قرار می دهیم.

البته در میان انواع تشک های موجود در بازار، نوع لبه دار و یا گارد دار آن ها از مزایای قابل توجه ای برخوردار است و متناسب با کودکان تهیه و ساخته شده اند که در ادامه اطاعت کاملی در این خصوص کسب خواهید نمود.

  • تشک لبه دار رزبرن مدل PIRATE SHIP

یکی از نمونه های پرفروش موجود در بازار تشک لبه دار رزبرن مدل PIRATE SHIP است که از ویژگی های قابل توجه ای برخوردار است. جنس این تشک از پارچه نخی(میکرو) بوده و متشکل از بالش، بالش فرم دهی سر، پتو نخی،  تشک دوبل و تشک خالی است.

در اطراف این محصول دسته هایی تعبیه شده است که فرایند حمل و نقل را به ساده ترین حالت ممکن، انجام می دهد. این دسته ها به والدین کمک می کند تا بتوانند کودک خود را در هر نقطه و مکانی که دوست دارند، به سادگی جابجا نمایند.

به دلیل برخورداری از لبه های پهن و بلندی که در این محصول قرار دارد، کودک شما از غلت خوردن به خوبی رهایی پیدا می کند و دیگر غلت خوردن های آن نمی تواند باعث ایجاد خفگی و یا آسیب به کودک شود.

  • تشک لبه دار رزبرن مدلLITTLE BUNNY

مدل دیگری که توسط برند رزبرن در حال حاضر در دسته پرفروش ترین ها قرار می گیرد، تشک لبه دار رزبرن مدلLITTLE BUNNY است که با برخورداری از امکاناتی همچون دسته مناسب، بندی ایده آل به جهت افزایش و یا کاهش میزان فضای داخلی تشک، برخورداری از بالش، بالش فرم دهی سر، پتو نخی،  تشک دوبل و تشک خالی و…. از ایده آل ترین محصولات موجود در بازار است.

  • سرویس سه تکه تشک لبه دار مدل فیلیس

برند فیلیس نیز از دیگر برند های سرشناس در زمینه تهیه و تولید انواع تشک های لبه دار بوده که محصولات متنوع ای را در این زمینه روانه بازار نموده است. در این مدل که یک مدل تیکه متشکل از بالش, تشک و لحاف است می توان زیبایی و خلاقیت را به خوبی مشاهده نمود.

استفاده از این تشک به دلیل برخورداری از الیاف سازگار با پوست نوزاد و ضدحساسیت، پارچه مورد استفاده از جنس پارچه نخ کتان ترک، دسته قابل حمل برای جابجایی نوزاد و…. بسیار توصیه می شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به شستشوی دستی و ماشینی اشاره نمود.

  • سرویس سه تکه تشک لبه دار مدل TDL204

از دیگر محصولات پرفروشی که در این دسته قرار می گیرد، می توان به این سرویس اشاره نمود که متشکل از بالش, تشک و لحاف است. سرویس سه تکه تشک لبه دار مدل TDL204، بسیار زیباست و طراحی جالب و خیره کننده ای دارد.

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به برخورداری از الیاف سازگار با پوست نوزاد و ضدحساسیت، پارچه مورد استفاده از جنس پارچه نخ کتان ترک، دسته قابل حمل برای جابجایی نوزاد و…. اشاره نمود. همچنین شستشوی آن بسیار ساده و راحت بوده و شما به صورت دستی و همچنین ماشینی می توانید این فرایند را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تشک لبه دار کودک 3

بررسی قیمت در انواع تشک های لبه دار

همان طور که مشاهده نمودید برند های معتبری در این زمینه در حال فعالیت هستند و هرکدام با سبک و سیاق خاص خود اقدام به تهیه و تولید انواع تشک های لبه دار نموده اند. با این حال اگر نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای این دسته از محصولات در نظر گرفت.

جالب است بدانید که عوامل مختلفی همچون بر اساس کیفیت ، سایز ، رده سنی قابل استفاده و برند سازنده آنها می تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشد. بنابراین در هنگام خرید لطفاً توجه داشته باشید که این محصول دارای چه قابلیت هایی است و بر اساس قابلیت های ان، هزینه آن را پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا