ریپورتاژ خبری

دیزاین سبد گل زمستانی با گلهای مناسب فصل

سبد گل زمستانی برای داشتن جذابیت بیشتر می تواند با استفاده از گل های مناسب فصل طراحی شود. گل های فصل زمستان از جمله زیباترین عناصر این فصل هستند که استفاده از آنها برای دیزاین سبد گل زمستانی می تواند جلوه بسیار ویژه و جالب توجهی ایجاد کند. افرادی که به فصل زمستان و برف علاقمندند برای رسیدن این فصل جذاب روز شماری می کنند و علاقه زیادی نیز به سبد گل های زمستانی دیزاین شده با گل های مناسب این فصل نشان می دهند.

برای مشاهده مدل های مختلف سبد گل های مجلسی و زیبا مراجعه به footofan.com خالی از لطف نیست. در این صفحه علاوه بر آشنایی با مدل های مختلف سبد گل مجلسی، می توانید خرید آنلاین خود را در صورت نیاز و با مراجعه به فروشگاه های معتبر معرفی شده، انجام دهید.

سبد گل زمستانی برای دریافت بیشتر حس فصل سرد زمستان

اغلب افراد با آمدن فصل زمستان برای درک بیشتر حال و هوای زمستانی حتی دیزاین و دکوراسیون داخلی منزل خود را نیز برای مطابقت بیشتر با این آب و هوا تغییر می دهند. در این شرایط تهیه سبد گل متناسب با فصل زمستان گام بسیار کوچکی برای برقراری ارتباط با این فصل محسوب می شود.

فرقی نمی کند که سبد گل زمستانی را برای قرار دادن آن در منزل یا محل کار خود بخواهید یا آن را برای پیشکش کردن به شخصی خریداری کنید، در هر صورت، حس فصل زمستان را از این نوع طراحی سبد گل به طور کامل دریافت خواهید کرد.

برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که تنوع گل ها، غنچه ها و شکوفه ها برای طراحی انواع سبد گل و دسته گل در فصل زمستان پایین است در حالی که علاوه بر اینکه اغلب گل ها در تمام فصول سال در دسترس هستند برخی گل های مخصوص زمستان نیز وجود دارند که می تواند جلوه زیبایی به طراحی دسته گل و سبد گل زمستانی بدهند. در ادامه به بررسی انواع گل هایی که می توانند برای دیزاین سبد گل زمستانی به کار روند می پردازیم.

انواع گل برای دیزاین سبد گل زمستانی

همانطور که گفتیم تنوع گل ها برای طراحی سبد گل و دسته گل زمستانی نیز همچون تنوع آنها جهت تهیه سبد گل های بهاری و تابستانی می تواند بالا باشد. جهت دیزاین سبد گل زمستانی لاکچری و شیک می توان از انواع گل های به شرح زیر استفاده نمود:

توان از انواع گل های به شرح زیر استفاده نمود:

۱) سبد گل زمستانی با گل آماریلیس

سبد گل زمستانی با گل آماریلیس

سبد گل زمستانی از خانواده گلهای نرگسیان محسوب می شود. تکثیر و پرورش این گل از طریق پیاز صورت می گیرد و گلهای آن در طراحی یک سبد گل می تواند زیباترین جلوه را ایجاد کنند. رنگ گل های این نوع گل زمستانی به صورت ترکیبی از صورتی و سفید بوده و در کنار برگ های به رنگ تیره می توانند کنتراست رنگ بسیار جذابی ایجاد کنند. گل آماریلیس به عنوان نماد قدرت و اعتماد به نفس شناخته شده است و از این رو برای دیزاین سبد گلهای زمستانی مناسب تبریک موفقیت های مختلف و افتتاحیه ها استفاده از آن می تواند بسیار مناسب باشد.

۲) سبد گل زمستانی با گل نخود

سبد گل زمستانی با گل نخود

گل نخود گلی به رنگ صورتی لایت بوده و بسیار ظریف و مناسب فصل است. این گل هر چند به سبب ظرافت زیاد نیاز به مراقبت بیشتری در طراحی دارد اما استفاده از آن در طراحی انواع سبد گلها و دسته گل های زمستانی مرسوم است. این گل زیبا و ظریف به عنوان نمادی از سعادت و خوشبختی و همچنین قدردانی و سپاسگزاری شناخته شده است.

۳) گل کاملیاس، جواهر زمستانی مورد استفاده برای دیزاین سبد گل

گل کاملیاس، جواهر زمستانی مورد استفاده برای دیزاین سبد گل

گل کاملیاس (کاملیا) را به عنوان جواهر زمستانی نام نهاده اند. گلبرگ های لایه لایه این گل، زیبایی بافت ظاهری آن را دو چندان کرده  و از آن گلی برای دیزاین لاکچری ترین سبد گلها به وجود آورده اند. گل کاملیاس هر چند که گلی زمستانی محسوب می شود اما از اواخر پاییز دسترسی به آن وجود دارد و گفته می شود در ماه های آذر و دی فراوانی وجود این گل در گلفروشی ها به بیشترین میزان خود می رسد. رنگ های مختلف این گل می توانند نمادهای متفاوتی داشته باشند به عنوان مثال کاملیاس صورتی به عنوان نمادی از اشتیاق شناخته شده در حالی که کاملیاس سفید نشان دهنده کمال و زیبایی و نماد پرستش می باشد.

۴) گل میخک در دسترس ترین گل برای طراحی سبد گل زمستانی

گل میخک در دسترس ترین گل برای طراحی سبد گل زمستانی

گل میخک از جمله گل های زمستانی بسیار مقاوم محسوب می شود که به جرات می توان گفت در دسترس ترین گل زمستانی نیز می باشد. این گل در سردترین روزهای فصل زمستان نیز زیبایی و جذابیت ظاهری خود را حفظ می کند و برای گل آرایی انواع تاج گل، دسته گل و سبد گل زمستانی مناسب است. گل میک را نماد عشق و سیاست دانسته اند که بر جذابیت این گل زیبا می افزاید.

علاوه بر این موارد جهت دیزاین سبد گل زمستانی می توان از گلهای دیگری چون گل شقایق، آلاله، رز، گاردنیا، لاله، ژربرا، شیپوری وحشی، ارکیده و … نیز استفاده کرد.

خرید سبد گل زمستانی برای مناسبت های مختلف

خرید سبد گل زمستانی برای مناسبت های مختلف

سبد گل زمستانی را می توان برای پیشکش کردن در مناسبت های مختلف خریداری کرد. مناسبت هایی چون سالگرد ازدواج، تولد، روز عشق، روز مادر، روز زن و … از جمله مناسبت هایی هستند که در آنها می توان با سفارش و خرید یک سبد گل طراحی شده با گل های زمستانی می توانید عزیزان خود را شاد کنید.

علاوه بر مناسبت ها جهت عرض تبریک در مورد مراسماتی چون مراسم عروسی و افتتاحیه ها در فصل زمستان نیز می توانید این نوع سبد گل دیزاین شده با گل های فصل را نیز به شخص صاحب مراسم پیشکش کنید.

به عنوان مثال تصور نمایید که یکی از دوستان پزشک شما اقدام به افتتاح مطب پزشکی خود در فصل زمستان نموده باشد. در این حالت هم می توانید برای عرض تبریک اقدام به سفارش تاج گل نمایید، هم می توانید سبد گل لاکچری سفارش داده و خریداری کنید و هم می توانید با تقدیم یک دسته گل لاکچری عرض تبریک و آرزوی موفقیت قلبی خود برای او را بیان کنید. غالبا در مورد مراسماتی چون افتتاح مطب از آنجایی که فضای کافی برای قرار دادن تاج گل های پیشکش شده از طرف خانواده، دوستان و اقوام وجود ندارد تهیه سبد گل می تواند مناسب ترین گزینه باشد. در طراحی سبد گل خود می توانید با تاکید بر استفاده از گل های زمستانی و مناسب فصل به طراح بهترین سبد گل تبریک را تهیه و به دوست عزیز خود تقدیم کنید.

مناسبت دیگری که مختص فصل زمستان است روز عشق یا ولنتاین می باشد. هدیه دادن گل، خرس و شکلات در این روز به معشوق نشان دهنده عشق شما به او است. البته بنا به رسم و رسومات مخصوص این  مناسبت اغلب افراد خرید گل و خرس به رنگ قرمز را بر رنگ های دیگر ترجیح می دهند. در حالی که با هدیه دادن یک سبد گل دیزاین شده با گل های زمستانی به رنگ های صورتی و بنفش لایت و همچنین سفید می توانید حرکت متفاوتی انجام داده و معشوق خود را نیز از پیشکش کردن سبد گلی زیبا و متناسب با فصل سورپرایز کنید.

۱) سبد گل زمستانی برای مراسم خواستگاری و بله برون

سبد گل زمستانی برای مراسم خواستگاری و بله برون

مراسم های خواستگاری و بله برون از جمله مراسم هایی هستند که پیشکش کردن دسته گل یا سبد گل در آنها بنا به عرف جامعه ما ضروری است. برخی افراد در مورد مراسم خواستگاری به خصوص خواستگاری های سنتی که مشخص نیست وصلت بین دو خانواده صورت پذیرد یا خیر، حساسیت زادی در مورد خرید دسته گل یا سبد گل نشان نمی دهند. اما با جدی تر شدن موضوع و رسیدن به توافق و قرار بله برون و عقد حساسیت بر روی ظاهر شدن شایسته تر بیشتر می شود. این کار، کار معقولی است و در جلسات اولیه خواستگاری که نتیجه صحبت ها و توافق یا عدم توافق بر ازدواج مشخص نیست ضرورتی بر هزینه کردن زیاد وجود ندارد. اما پس از چند جلسه و زمانی که تصمیم به عقد و وصلت جدی می شود می توان برای بیان شایستگی های خود و سلیقه زیبا پسندتان اقدام به خرید بهترین و لاکچری ترین سبد گل ها نمایید.

سبد گل کالسکه ای دیزاین شده با گل های زمستانی می تواند انتخابی خاص برای مراسم بله برون باشد. با این همه گل های زمستانی و مناسب فصل به قدری زیبایی و جذابیت دارند که استفاده از آنها در ساده ترین سبدهای حصیری نیز می تواند جذابیت و جلوه زیبایی ایجاد کند.

قیمت سبد گل زمستانی

قیمت سبد گل زمستانی

قیمت سبد گل زمستانی بستگی به این دارد که از چه نوع گل هایی برای دیزاین آن استفاده شود. غالبا گل های خارجی و وارداتی دارای قیمت بالاتری بوده و استفاده از آنها در دیزاین سبد گل می تواند نسبت به گل های داخلی هزینه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این بزرگی و کوچکی سبد گل و تعداد شاخه گلهای مورد استفاده برای طراحی ان نیز عامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت سبد گل زمستانی هستند. همچنین در طراحی انواع سبد گل زمستانی می تواند از تزئیناتی چون برگ  و انواع علف های طبیعی و مصنوعی و … استفاده شود که همگی بر قیمت نهایی سبد گل تاثیر می گذارند. در حالت کلی می توان گفت قیمت یک سبد گل زمستانی می تواند از حدود ۴۰۰ تومان تا دو میلیون تومان و حتی بالاتر متغیر باشد.

سفارش و خرید سبد گل زمستانی به صورت اینترنتی

در مورد خرید سبد گل زمستانی بایستی دقت کافی را در مورد اعتبار گلفروشی و مرکز عرضه گل انتخابی نمایید. مراکز معتبر فعال در این زمینه از بهترین و تازه ترین گل ها جهت دیزاین انواع سبد گل استفاده می کنند و از این رو گل های به کار گرفته شده آنها در عین داشتن زیبایی تمام، ماندگاری بالایی نیز دارند. همچنین این مراکز معتبر در بستر اینترنت نیز اقدام به ارائه خدمات می کنند و در وب سایت ها و صفحات مجازی رسمی خود هم سفارشات مشتریان را قبول می نمایند.

سبد گل زمستانی هدیه ای خاص و لاکچری است که می تواند باعث شود سردی دلچسب این فصل را با گوشت و پوست و استخوان خود حس کنید. برای انواع مناسبت ها می توانید سبد گل زمستانی را تهیه و به عزیزان خود تقدیم کنید. هر چند که تقدیم کردن گل برای همه انسان ها چه مرد و چه زن لذت بخش است اما خانم ها به دلیل علاقه زیادی که به رنگ های روشن و سرد دارند از دریافت یک سبد گل زمستانی بیشتر خوشحال و ذوق زده خواهند شد.

در تهیه سبد گل های تبریک و پیشکشی می توانید با دیزاین سبد گلهای به رنگ تم مراسم یا دیوارهای محل برگزاری مراسم هدیه خاص و زیبای خود را خاص تر کرده و بر جلوه زیبای آن در مراسم بیافزایید.

خداوند در تمام فصول سال زیبایی هایش را بر انسان ها تمام کرده و در هر فصلی امکان لذت بردن از آفریده های زیبای خود، گل و گیاهان روح نواز را برای انسان فراهم نموده است. تماشای این زیبایی ها در منزل و محل کار می تواند آرامش روحی فوق العاده ای را برای شما به همراه داشته باشد، به خصوص زمانی که در ترکیب گل های سبد گل زمستانی شما از انواع گل های به رنگ سفید در ترکیب با رنگ های دیگر استفاده شود.

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال ۲۰۰ شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از ۱۹ شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل ذر ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند. سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.

قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا