ریپورتاژ خبری

مرگ بازیگر هندی زیر تیغ جراحی پلاستیک

خانم چتانا راج بازیگر هندی کانادایی بر اثر جراحی زیبایی پلاستیک فوت شد.این بازیگر که اصالتا کانادایی است در بیمارستانی خصوصی در بنگالورو بر اثر آمبولی ریه فوت شد.

پزشکان بعد از تلاش زیاد موفق به بازگرداندن این بازیگر نشدند و با شکایت والدین این شخص از پزشکان پرونده این بازیگر در دست بررسی توسط بازرس پاسگاه پلیس می باشد.

این خبر شاید چیزی طبیعی باشد چون چندی پیش هم مدل معروف مکزیک به نام جوزلین کانو که به کیم کارداشین مکزیک هم معروف بود بر اثر جراحی زیبایی لیپوساکشن فوت شد و باعث شد موج خبری عظیمی در سراسر جهان راه بیفتد و جراحی زیبایی و پلاستیک رو زیر سوال ببرد.

خیلی نمیخواهیم توصیه کنیم که جراحی پلاستیک یا زیبایی انجام دهید یا نه ولی افراد بسیار زیادی هستند که در سراسر جهان و در کشورهای پیشتاز جراحی زیبایی از جمله امریکا ،مکزیک ،المان سالیانه جراحی های زیبایی از جمله جراحی های سینه ،پیکرتراشی ،جراحی بینی و سایر جراحی های زیبایی بدن و صورت را بدون مشکل انجام می دهند و این موضوع بسیار اهمیت دارد که قبل از این جراحی خوب تحقیق کنید و اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه داشته باشید و با اگاهی لازم زیر تیغ جراحی بروید.

از جمله منابع فارسی جهت آشنایی با جراحی های زیبایی صورت و بدن مثل پروتز سینه ،رینوپلاستی و پیکرتراشی سایت بیوتین به ادرس  biotinclinic.ir که با زبان فارسی می باشد و سایت مرجع انگلیسی ، پلاستیک سرجری به نشانی plasticsurgery.org که می توانید مقالات و اطلاعات مفیدی برای جراحی زیبایی را بخوانید و سطح دانش خودتان را قبل از انجام هر گونه جراحی زیبایی بالا ببرید.

مرگ بر اثر عمل زیبایی

باید واقع بین باشیم و واقعیات به طوری که صحیح هستند جلوه داده شود.همه ساله مردم بر اثر تزریق داروهای انتی بیوتیک و مصرف سایر قرص ها حتی ویتامین هم ممکن هست فوت شوند و این دلیل نمی شود که بیان کنیم انجام جراحی زیبایی بسیار کشنده است و خطر بالایی دارد.

حتی ممکن است بر اثر تزریق واکسن کرونا هم دچار مرگ شویم و این مورد که صرفا جراحی زیبایی باعث مرگ می شود صحیح نیست.

حالا سوالی که پیش میاد این است که چه کنیم که کمتر دچار اسیب و مشکلات ناشی از جراحی زیبایی شویم؟

همامطور که بیان شد در ابتدا قبل از انجام هر جراحی زیبایی بهتر است که نسبت به جراحی اطلاعات کسب کنیم و دانش خودمان را بالا ببریم که در وب سایت هایی که نوشتیم می توانید این اطلاعات قبل از جراحی را کسب کنید.

مورد بعد این است که نسبت به انتخاب پزشک جراحی زیبایی حتما حساس باشید و رزومه و نمونه کار پزشک را به خوبی بررسی کنید و مطمئن شوید که پزشک موارد شکایتی و جراحی منجبر به شکایت نداشته باشد.

مرحله باید باید اطلاعات لازم نسبت به مجهز بودن مرکز جراحی که می خواهید جراحی را در ان انجام دهید مطمئن شوید که بیمارستان یا کلینیکی که این کار را میخواهید انجام دهید امکانات و تجهیزات لازم را داشته باشد و مرکز مجهزی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا